March 14, 2012

Light just shine



Jedna z mých nejoblíbenějších kombinací tohoto období se stává bílá společně s pastelovou barvou. Tuto džínovou košili jste už mohli vidět v jednom z předchozím postu. Dnes jsem ji zkombinovala se světlými dzíny a tímto bílím kabátkem který jste na mě mohli už taky vidět. Vzala jsem si k tomu pastelově růžové boty Timberlande, zkoušela jsem si k tomu vzít černé conversky, ale ta černá mi nějak neseděla, byla to až moc ostrá barva o proti bílé a světle modré.Doplnila jsem to bílou čapkou, pokud aspon trochu sledujete můj blog, tak víte že je moje oblíbená. Ještě jsem přidala pár zřezavělích původně zlatých náramků, jeden je zlato růžový a vím že to není vidět, ale aspon něco, co by ladilo k botám. Na této kombinaci se mi líbí že má málo barev a působí pohodově a ležérně.

7 comments:

  1. Džínovina s bílou? Super kombinace!!

    ReplyDelete
  2. very nice outfit..it looks so cozy!

    ReplyDelete
  3. já ho mám zrovna před sebou :D
    hezký outfit ;)

    ReplyDelete
  4. veľmi pekne zladená :)

    ReplyDelete
  5. Cool outfit! <3

    XOXF.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Very cute jacket!!

    www.forwardvintage.blogspot.com

    ReplyDelete