April 13, 2012

Akt


Toto jsou moje dva moje akty mužů, a musím říct že ženy jsou o hodně zajímavější na akty, jsou více kulaťoučké na rozdíl od hranatých mužů. Dělala jsem je na kurzech protože jen tam mám přístup k někomu nahýmu, dříve jsem tam dělala všemožná zátiší a portréty, ale nic nemá na akty a hlavně na malování aktů. Nejsou to nějak promyšlené obrazy, jsou vytvořené každý asi tak za dvě a půl hoďky podle modelu temperou. Nějaký ten můj výtvor jste mohli vidět tady.
Mám sem ještě dávat podobné posty?

5 comments:

  1. líbí se mi. hlavně ty barvy!:)

    ReplyDelete
  2. Hodně dobrý! Líbí se mi to takhle v rámci tý fotky, zasazený do okna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. snažila jsem se aby ta fotka měla taky nějakou kvalitu, ale příjde že to trochu ubírá těm mejm malbám na kráse... :)

      Delete
  3. líbí! krásně maluješ :))


    PS: Zvu tě na svou giveaway o parfémy :)

    ReplyDelete