May 27, 2012

Neon Girl Looking For Fun







 V sobotu jsem s mojí nejúžasnější bestfriendkou navštívila jarmark který pořádal časopis Ona Dnes. Obě dvě jsme si odnesly moc pěkné kousky, kámoška například tu bundu co má na fotce jen za 80 kč, no nekupte to.
 Pro tento den jsem volila něco jednoduchého a pohodlného, ale trochu jsem to přepískla s botami, jelikož jsou totiž celé kožené a spíše, řekla bych, zimní, se moc nehodily do 25°C. Proto jsem si také potom na jarmarku koupila obyčejné plátěné kecky s dosti vysokou podrážkou, které původně pocházely z H&M, takže je možná někdo budete znát.
  S kámoškou jsme se pak musely vydat někam osvěžit, tak jsme skočila na nealko mojito jako za starých časů a hned poté jsme šli na Diktátora do kina, no a byla to asi ta největší nesmysluplná blbost, Jako takové ty filmy co prostě nemají v sobě žádné ponaučení či pointu. Ale celkově to byl opravdu příjemně strávený den.

8 comments:

  1. kámoška by si mala založiť blog :D

    a ty si supr-čupr nonstop :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No blog jsme měly původně mít spolu, ale jelikož jí vůůůbec nebaví se fotit a nic nechtěla postovat.. tak jsem si ho nechala a pokračovala v blogování.. :)

      Delete
  2. vypadáte obě skvěle :)

    ReplyDelete
  3. jůů,máš moc krásný outfit a sluší ti to :)

    ReplyDelete
  4. Skvělé! Moc Vám to slušelo, také jsem přemýšlela o takových neonových barvách, ale nevím nevím, no. Asi se ke mně moc nehodí.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mě se zdají skvělé.. je to jednoduché a má to celkem velký efekt..

      Delete
  5. Sluší vám to! Máš krásné neonové triko, i když zelenou moc nemusim, tohle se mi líbí:)

    ReplyDelete
  6. aaaaaaaaaaaaaa to je brutalne tielko!


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    ReplyDelete